tirsdag den 18. december 2012

Heaven in a box

Jeg fik lidt (meget) mere i løn denne måned, end jeg lige havde regnet med. Jeg kunne sagtens have brugt pengene på lidt større julegaver til familien. Og det kan man vel også sige jeg gjorde. Jeg brugte pengene på den allernærmeste: Mig selv!


Jeg bestilte et par bøger fra amazon, og ventede spændt på at de skulle dukke op. Da de endelig dukkede op, gik det op for mig, at jeg jo egentlig ikke har tid til at læse dem. Men det er jeg ligeglad med. Jeg har stadig modtaget mit helt eget himmerige i en kasse. Og jeg glæder mig sådan til at læse dem alle.


Jeg har ikke tid, fordi jeg skal læse til eksamen fra helvede (fuld pensum, ingen hjælpemidler!), og skrive BA-projekt (denne gang skal det lykkes). Men jeg har besluttet at der også skal være plads til hyggelæsning, det hele skal jo ikke gå op i noter og highlighters (vi er større fan af bøger og bogmærker), så jeg har alligevel pakket nogle hygge-bøger, så de kan komme med hjem til min mor.



Fra denne bunke har jeg kun snuppet Life of Pi  med hjem til min mor. Bogmærket ryger nok også med, for jeg elsker det allerede. (Udover Life of Pi ryger The Last Letter from your Lover og The Good Man Jesus and the Scoundrel Christ med hjem til min mor).

Resten af bunken, Matched, Lawless (The wettest county in the world), Looking for Alaska, John Dies in the End og Beautiful Creatures, er øverst på min "post eksamen læseliste".

4 kommentarer:

  1. Åh! Jeg har også modtaget en stor og rar Amazon-pakke idag. Det er virkelig en af livets største glæder!
    "Looking for Alaska" er en af mine absolut favorit-bøger. Den skal du glæde dig til!

    Jeg er også lige pt. igang med "Life of Pi" - og den lover allerede godt. Jeg læser bogen for første gang, som en slags opvarmning til filmen. Jeg er sikke på, jeg nok skal elske den, har hørt så meget godt om den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har også hørt meget godt om Looking for Alaska og Life of Pi - jeg glæder mig allerede :)

      Slet
  2. Hvor er det et fedt bogmærke! Jeg har faktisk også Life of Pi stående, måske jeg skulle tage den med hjem til svigermekanikken henover jul :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Life of Pi er min belønning. Når jeg har skrevet fem siders teori til BA-projektet, må jeg læse 50 sider ;)
      .. Bogmærket er fantastisk! :D

      Slet