lørdag den 29. december 2012

Guilty pleasure #1

Udover en masse dårlige serier, kage, chips med dip og lignende, er en af mine absolutte guilty pleasures frieri videoer på youtube (eller hvilken som helst anden side). Jeg kan sidde i timevis og grine, smile og græde (og til tider krumme tæer), når jeg finder en video af en mand der falder på knæ. Og det er egentlig ligemeget om det er på jumboskærmen til en baseball kamp, via en flashmob, et privat øjeblik eller hvad, bare der er et frieri indblandet, så er jeg der med det samme.

Jeg elsker det pis. Det gør jeg virkelig.

Jeg er så vild med det, at jeg endda har favoritter. Ja! Videoer som jeg ser igen og igen. Der er seriøst ikke noget bedre. Og det værste er, at jeg med glæde (MED GLÆDE) bruger hele min lørdag aften på det. Nogle gange planlægger jeg det endda. Jeg planlægger en aften hvor jeg bare skal se frieri videoer. Jeg køber ind til det. Ja! Chips med dip, cola og chokolade. Dage i forvejen kan jeg scoute nettet for videoer, og bogmærke dem der har fanget min interesse, og så sidder jeg ellers i timevis og ser det ene romantiske øjeblik efter det andet.

Jeg gør det ikke fordi jeg er desperat efter selv at få en ring på fingeren, jeg gør det fordi at jeg er en sucker for kærligheden, også selvom jeg har brændt nallerne et par gange efterhånden. Jeg elsker det. Jeg elsker når en mand elsker en kvinde så meget, at han vil bruge måneder på at planlægge frieriet. Jeg elsker at der findes mænd derude der hellere end gerne vil kaste sig på knæ i en park, til lyden af Bruno Mars, uden at være helt sikker på at hans kæreste vil sige ja (for man kan jo aldrig være helt sikker, eller?).

Jeg vil ikke gå mere i dybden med det, for det er allerede ret stort at indrømme det her. Faktisk tror jeg kun det er K og min ekskæreste der ved præcis hvor meget jeg elsker det her - indtil nu.

Jeg nævnte at jeg har favoritter, de kommer her:




Der er flere, men det her må være nok.

Hvis i tror der er nogen jeg ikke har set, så del dem endelig med mig. Jeg har en frieri video date med mig selv om et par uger. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar