lørdag den 22. december 2012

Anbefaling

Hvis i glade for selvforkælelse, eller ligesom mig har en sart hud, eller måske bare lidt dyre vaner. Og er i ligesom mig ramt af SU-forbandelsen der gør, at i ikke altid kan bruge penge på de gode produkter, men i stedet må nøjes?

Så lad mig anbefale noget til jer.

Kig forbi Jo's Makeup Blog. Her er det en professionel stylist og makeup artist der blogger. Hun ved hvad hun taler om, og lige nu er hun i fuld gang med en julekalender. Hver dag åbnes en ny låge, hvor du kan vinde de lækreste produkter. Hun trækker 24 vindere d. 27.12.2012 - så i kan stadig nå at være med i alle konkurrencerne, eller måske bare et par stykker. Hun har lavet et opsummerende indlæg, hvor der er links til alle konkurrencer, og hvilke produkter i kan vinde under hver låge - det er lige her.

Bloggen er lækker, konkurrencerne er lækre og der er noget der er endnu mere lækkert: Hvis Jo's Makeup Blog når 1800 followers på bloglovin inden året er omme, så er der endnu flere lækre konkurrencer til folket!

Ps. Husk i også kan følge mig på bloglovin eller google friend connect, jeg bliver så glad når jeg ser at tallet stiger, og i denne søde juletid handler det jo om smilene, ik? Følg mig lige her, eller ude i siden.

Pps. Åh nej, nu blev det her et "følg mig please" indlæg, det var ikke meningen! Men jeg har absolut intet imod hvis i gør det. Haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar