søndag den 11. november 2012

Ugens lektie(r)

1. Jeg kan godt lade være med at ryge.
2. Men ikke når der kommer vin på bordet. Jeg faldt i i fredags og røg fire cigaretter.
3. Jeg har intet problem med at lade være med at ryge, dagen efter vin og fire cigaretter - OPTUR.
4. Jeg kan kun finde ud af bage knækbrød, når det er ved hjælp af shake and bake.
5. Jeg elsker den her sang:


6. Jeg elsker mit tilvalg.
7. Jeg flytter til København så snart jeg har råd.
8. Min kondi er bedre end jeg troede (og end den burde).
9. 10 år som ryger er spildt, jeg har ikke et fysisk behov.
10. Jeg har til gengæld et socialt behov, og røg derfor i fredags, fordi jeg var vant til at være i det fællesskab. Dumt.
11. Jeg synes stadig, jeg klarer det godt.
12. 4 cigaretter siden søndag, er stadig bedre end 15 på en dag.
13. Jeg elsker at lave lister. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar