søndag den 25. november 2012

Ugens idiot(er)

Dennes uges idiot(er) er italienske mænd. Eller 90% af dem.

Jeg var i Milano i denne uge, og jeg havde her den tvivlsomme fornøjelse af, at møde de italienske mænd. Jeg skal hurtigt huske at nævne, at det selvfølgelig ikke er alle italienske mænd, men det er helt klart størstedelen.

Når du kommer gående på gaderne i Milano, og det er tydeligt at se at du ikke er italiener, så giver det åbenbart de italienske mænd lov til at stirre, røre, råbe, stoppe op og glo, og til dels følge efter dig. Det er super ubehageligt, for det første er du i et fremmed land, man taler ikke sproget, man kender ikke deres kultur til fulde og man er vant til at når mænd gør det herhjemme, er de enten de mest usympatiske røvhuller på jorden, eller også skal du løbe hjem, for at slippe fra dem. Men i Italien er det åbenbart helt normalt. Og de gør det ikke på den der måde, hvor du kan få dem til at gå væk, ved at sige noget i retningen af "Nej, jeg vil ikke købe noget", "Jeg har en kæreste", eller lignende (som det er tilfældet i så mange andre lande). Nej, i Italien bliver de ved, også selvom du råber dem lige op i ansigtet. Du kan være det mest uhøflige menneske på jorden, og de bliver ved - de er nogle kæmpe idioter.

Jeg vil dog lige nævne de tre meget søde italienske mænd, vi også mødte.
1. Verdens sødeste taxachauffør der, selvom vi ikke havde penge nok, kørte os lige til døren.
2. Sød mand i Tabacchi shop, der hjalp os, da det viste sig at manden bag disken ikke talte et ord engelsk, og sød mand så legede tolk.
3. Paolo. Flot flot (lidt lav) mand, der er venner med Mariangela (Ls veninde) som vi mødtes med i Milano. Han krydsede steder af på kortet (TURIST ALERT) som vi bare skulle se. Han fortalte lidt om byen, han gav shots og så tog han os med i verdens bedste isbiks!

Så, denne uges idiot(er) er størstedelen af de italienske mænd. Klamme idioter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar