fredag den 9. november 2012

Trøstespisning

Jeg har aldrig forstået det der med trøstespisning. Jeg har faktisk altid været en smule fordømmende, når jeg har hørt folk tale om det. (Men er det ikke altid sådan når der er noget man ikke helt forstår?)
Anyways.. det er lige gået op for mig, hvorfor jeg ikke har fattet det. Det er fordi jeg har brugt cigaretterne! Når jeg har været sur, har kedet mig, har været ked af det, har flippet ud, har været irrationel eller lignende, så har jeg røget.
For fem minutter senere prøvede jeg at lege lidt i Paint. Men, som altid, var der ikke noget der ville som jeg ville. Jeg blev hidsig (jeg kan virkelig blive hidsig), urimelig og jeg overreagerede totalt.
Da jeg er faldet en smule til ro, stormer jeg ud i køkkenet og finder noget at spise.
Jeg var ikke engang fucking sulten. Jeg spiste bare for at gøre det.

Jeg bliver fed af det her rygestop!

2 kommentarer:

  1. Sejt du er stoppet med at ryge! Burde gøre det samme..

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er sgu også lidt stolt. Jeg faldt dog i igår. Jeg røg fire cigaretter, men jeg fik også vin - og jeg kunne bare ikke lade være, dog smagte de ikke godt - OVERHOVEDET! - og jeg har ikke røget i dag, så jeg synes egentlig det er okay. Det er trods alt bedre end de 15, jeg plejede at ryge hver dag.

      Slet