onsdag den 7. november 2012

Rygestop: dag 3

HOLY FUCK! Jeg har stadig ikke røget. Jeg vil gerne, men jeg gør det ikke. Jeg er tæt på - hele tiden. Men jeg gør det ikke.

Jeg er ikke bitter eller sur - endnu. Dog har jeg kastet lidt for voldsomt med en kasse og et par sko, jeg har været lidt for voldsom da jeg skulle tage min jakke af, eller lignende. Men jeg har ikke røget, og jeg er ikke flippet ud på nogle mennesker - endnu.

Lige nu er jeg igen meget tæt på at synde. At ryge en enkelt cigaret. Fordi jeg kan (ikke nødvendigvis af lyst).

Det irriterer mig rigtig meget, at jeg ikke mærker en fysisk trang efter cigaretterne. Misforstå mig ikke, det er da fedt, og gør kun det hele lidt nemmere, men det irriterer mig fordi, det ligesom latterliggør de sidste ti år som ryger. Jeg har jo ikke haft brug for dem, jeg har bare gjort det, for at gøre det.

Og det er fandeme da latterligt.

Jeg ved godt at jeg falder i på et tidspunkt, og det er okay, men jeg vil baregerne at det først sker om en uge, og ikke 24 timer.

Her er en afsluttende hilsen til min status som hverdagsryger:



Ps. Husk at tjekke "Trendsales!" fanen - det kan være der er noget for dig, og der kommer mere i løbet af weekenden.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det synes jeg faktisk også selv ;)

      Slet
  2. Du er virkelig sej. Tænk, nogen ville være på panikstadiet nu, og du er bare cool. Kæmpe sejr :-D

    og btw.. Taylor Swift <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Licious, jeg er også super stolt af mig selv. Tror min månedlange mentale forberedelse var det hele værd.

      Og præcis, Taylor Swift <3

      Slet