søndag den 18. november 2012

Reading Journal

Jeg vil lige starte med at undskylde for det dårlige lys på billederne. Jeg ved ikke lige hvad jeg tænkte på, da jeg tog dem. Men er det ikke hyggeligt med stearinlysene. Haha.

Anyways, for noget tid siden købte jeg denne "Reading Journal" på Amazon. Og det er et af de bedste køb jeg længe har gjort mig.
Selvfølgelig kan du bruge den til bare at kunne huske hvad du har læst. Men den er også bygget op, så du kan skrive, hvad du tænkte, da du læste bogen, hvad bogen fik dig til at føle, hvor lang tid det tog dig at læse den, og om bogen har ført til andre læseoplevelser.
For en bogorm som mig, er det her perfekt. Der er også lister over prisvindende bøger (frem til 2010), hvor du så kan krydse af, om du har læst dem. Du kan lave lister over hvilke bøger, du skal læse snart. Du kan lade dig inspirere af citaterne på hver femte side. Og sidst men ikke mindst er der, bagerst i bogen, dedikeret en masse sider til: "Bøger jeg har lånt" og "Bøger folk har lånt af mig", så har du altid styr på hvor dine bøger er (for en person så distræt som mig, er det en fordel).

The Reading Journal kan købes her, for sølle 7 pund.








1 kommentar:

  1. Oh my, hvor er den fin og fuldstændig genial! Den kommer lige på min næste-gang-jeg-skal-røve-amazon liste ;)

    SvarSlet