mandag den 12. november 2012

Nyt blognavn?

Jeg overvejer at lave mit blognavn om. Jeg synes jeg har klaret helgarderingen ret godt. Og med helgardering mener jeg, at da jeg oprettede bloggen, ville jeg sikre mig at jeg ikke lovede for meget. Min blog har ikke noget decideret tema, eller nogen vision som sådan. Det er vel bare en dokumentation af mit liv. Og ofte forsøger jeg også at give mit bud på, hvilke film i bør se, og hvilke bøger i bør læse.

Men det jeg egentlig ville spørge om, er om det er dumt at ændre sit blognavn, uden at ændre bloggen, domænet og alt det der?

Jeg kan vel bare lave headeren om, og lade bloggens url være den samme? For det vil jo stadig være "tilf(æ)ldigetanker", bare med et lidt mere catchy navn.

Jeg har leget med nogle ordspil og lignende. Og det bedste jeg har kunne komme på er:

Stupid, Sarkastisk og Sensationel
--> Ja det er måske lidt højrøvet at kalde sig selv sensationel, men hvis jeg ikke skulle gøre det, hvem fanden skulle så? (Og jeg kalder jo også mig selv stupid i samme sætning)

Jeg legede også med noget der kombinerer det jeg holder allermest af, bøger, film, skriverier og tilfældigheder. Men "Bøger, Film og Hygge" skriger bare "JEG ER HALVTREDS!!" Og det vil vi jo ikke sige.

Jeg er lidt på bar bund. For jeg synes "Tilfældige tanker om tilfældige ting" er lidt intetsigende efterhånden.
Til gengæld er jeg fuldt ud tilfreds med min underoverskrift, og den bliver sgu nok aldrig lavet om.

Er det dumt?
Har i nogen forslag?

OBS! Jeg har ændret navnet, men det er midlertidigt, jeg er nødt til at have det stående, for at kunne mærke efter om det er godt nok.

3 kommentarer:

  1. Kender godt lysten til at ville skifte blognavn. Nogen gange synes jeg mit navn er aaaalt for langt, men igen, det dækker bare så meget over princippet med at blogge, så det bliver nok aldrig anderledes, trods for DebbieCamilla har været oppe og vende :-P

    hvad angår dit blognavn, så kunne du jo måske korte det ned til noget alla Heidi's Planet, eller lignende? :-P Altså bare en tanke der kom til mig, trods jeg også godt kan lide det navn du har nu :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er ret stor fan af dine 3 S'er..! ;)

    SvarSlet
  3. Ååååh jeg ved det ikke. Jeg er også blevet ret glad for de tre S'er - men jeg ved simpelthen ikke om det er dumt..

    SvarSlet