onsdag den 28. november 2012

No longer kidding

Okay, nu er det ikke sjovt mere! Hvorfor fanden i hele hule helvede kan jeg ikke uploade flere billeder?!
Skal jeg virkelig betale mig fra det, eller flytte bloggen til et andet domæne? Det er tydeligvis ikke noget problem at uploade videoer, men billeder - nej det kan vi ikke have her. Hvad fuck er det lige der sker.

Jeg begynder at tro at det virkelig er fordi, jeg kaldte blogger.com for bitches. Hvis det er tilfældet, så må i da meget undskylde. For fanden da.

Pardon my french. 

Hvis i ved hvad der sker, hvordan jeg løser det, og eventuelt hvordan man eksporterer sin blog til wordpress eller lignende, så skriv endelig til mig. Jeg taler normalt ikke så grimt (det er løgn), og jeg er faktisk rigtig sød (det er rigtigt!).

Hjælp? Please..


Jeg ved godt sangen er til utro mænd, men dem hader jeg også (så vidt jeg ved har jeg ikke selv haft fornøjelsen af at møde en - men alligevel).

3 kommentarer:

  1. Åh, jeg har også stødt på det problem med min gamle blog. Det var vildt irriterende. Jeg fandt en (lidt besværlig) løsning, som sparede mig for at flytte bloggen nogen steder hen, eller betale.

    Det jeg gjorde, var at oprette en ny blog, med en ny mail adresse. Der uploadede jeg så alle mine billeder, og brugte så billedelinket til at tilføje billedet til min rigtige blog (uploading via webadresse). Giver det mening? Ellers skriv lige til mig, så jeg kan uddybe nærmere ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Rikke, det vil jeg prøve.
      Gjorde du det resten af tiden, eller kunne du, på et tidspunkt, overføre normalt igen?

      Slet
  2. Kan du ikke eventuelt skrive til blogspot??

    God aften herfra
    Husk at tjekke min blog og DELTAG i min konkurrence http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/2012/11/konkurrence-2/

    Og læs min blog her
    http://ninnasverden.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet