torsdag den 15. november 2012

Mig og Gossip

Ikke Gossip som i bandet (som alle i øvrigt burde kende og lytte til), heller ikke gossip som i "lad-os-sladre-om-alle-vores-veninder". Nej, gossip som i gossip-sites på nettet. Gossip som i "jeg-ved-alt-for-meget-om-verdens-kendisser".

Jeg er en sucker for alt det pis. Jeg siger til mig selv, at jeg da er ligeglad, at det jo ikke rager mig, at det er synd for dem, at de ikke har noget privatliv. Men alligevel sluger jeg det råt. Seriøst.

Jeg kan komme med et eksempel.
Da Kristen Stewart (eller som hun kaldes i gossip verdenen: K-Stew) var Robert Pattinson (R-Patz - ja, jeg kender alle de udtryk) utro med instruktøren fra Snow-White and the Huntsman, gik jeg i koma. Både fordi jeg elsker Robert Pattinson - ikke pga. Twilight, men fordi han er så skide sjov og nede på jorden, når han bliver interviewet, desuden virker det som om, der ikke findes nogen der hader Twilight konceptet mere end ham. Men også fordi jeg syntes det var seriøse nyheder.
--> Jeg ved godt det ikke er nyheder som sådan, men jeg slugte det råt alligevel.
Da nyheden "breakede" gik jeg google amok. Jeg fandt alle artikler der handlede bare lidt om det. Jeg googlede elskeren (og hans kone). Jeg læste alt hvad der var at læse. Og jeg brugte - det er så pinligt - en hel eftermiddag (ja en hel eftermiddag, jeg sad fra 13-17) på at læse og google, finde ud af mere, glo på billeder, bande og svovle og drikke kaffe. Jeg manglede bare popcorn også ville dagen have været perfekt.

Jeg elsker det. Og nogen vil måske mene det er åndssvagt - og det er det da også, men for helvede hvor er det bare sjovt.

Er jeg den eneste gossip sucker derude? Det kan jeg da umuligt være. Måske er jeg bare den eneste der er dum nok til at indrømme det.

2 kommentarer:

  1. Jaaa! Jeg er ikke den eneste ;) jeg ELSKER gossip! Så kan jeg flygte lidt fra hverdagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så slemt. Jeg kan bruge timevis på at studere paparazzi billeder og læse den ene vilde teori efter den anden :p

      Slet