fredag den 16. november 2012

London: Miscellaneous

Jeg ved godt det efterhånden er lang tid siden, jeg var i London. Men der er stadig nogle billeder jeg mangler at dele. Desuden er London en helt igennem fantastisk by, som fortjener så meget reklame som overhovedet muligt.
Det her bliver en billedstorm uden lige, men det er det værd. (Tro mig!)



Oxford Street. Shopping-gade numero uno, hvis du bare vil have normale ting, før de kommer til Danmark. Læg venligst mærke til "Law-Breaker" storebror, der helt casual vader over for rødt. 


Det er ikke kun i London at jeg har problemer med at tage et godt billede af min mor og storebror sammen. Det er altid.


Ingen London tur uden billeder af et eller andet Sherlock Holmes relateret. Her manden selv, eller statuen af den fiktive figur. 




South Bank og Big Ben i skøn forening. Mit favorit "Land-mark" sammen med mit favorit sted. Skønt!


Momsi-prut gør sig lækker for London. 




Jeg elsker undergrunden. Jeg ved ikke hvorfor, måske er det fordi man finder alle typer her. Der er fart på, det får dig fra a til b, og uanset hvor proppede togene har været, så slapper jeg altid af når jeg sidder der. 


Udstilling på Oxford Street. Min mor og jeg stod og gloede på hende her i 15 minutter. Vi debatterede hvorvidt det var et rigtigt menneske eller ej. Lige indtil vi så hænderne af (tydelig) voks, og den identiske figur et vindue længere nede. 


Pims Lemonade. Must Taste, Must Have, Must Drink. Så simpelt er det. 


Fish 'n Chips. Aldrig smagt det? Dit tab. 


Her boede vi. Hyggeligt lille hotel tæt på Victoria Station. Ikke luksus, men billigt, med morgenmad og tæt på alt. 


Kun i London bremser taxachaufføren for at posere for fotografen. 


Ikke mulighed for have i centrum. Byg din egen af altankasser. 


Jeg elsker når der er musik i undergrunden. 



Piccadilly Circus. Jeg kan bruge timer her. 


Mere musik i undergrunden. 

Og så simpelt var det, nu savner jeg London. Men det gør jeg altid. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar