mandag den 12. november 2012

Jeg tror (ved) jeg er mainstream #2

Nogle af jer vil måske kunne huske det her indlæg.
Jeg skrev om, at jeg var ret sikker på, at jeg var mainstream. Jeg har det med at hoppe på de fleste bølger, dog senere end så mange andre, og nogle med større succes end andre.
Men i det tidligere indlæg skrev jeg stolt, at jeg endnu ikke var på twitter.

.. Det er jeg nu.

Av av, jeg faldt i. Jeg ved ikke rigtig hvad det er, men Licious, som jeg også giver skylden for min nye twitterkonto, siger det er sjovt.

Jeg har endnu ikke hentet twitter-appen (der er håb endnu tænker du), men giv mig et par timer.
Og nåh ja, nu begynder jagten på followers så. I vil se at der er kommet en ny fane, den hedder (kreativt nok) "Twitter", kig forbi, følg mig, fortæl hvem jeg bare  følge, og alt det der.

Hej,

Jeg hedder Heidi,
Der er ikke længere nogen tvivl.
I'm as mainstream as they come.

Ps. Hvad med de blognavn der? Skal jeg gå tilbage til det gamle? Skal jeg finde på noget helt andet? Hjælp mig. Please.

2 kommentarer:

  1. Twitter er altså bare enormt hyggeligt, synes jeg. Jeg elsker at dele fuldstændigt ligegyldige og irrelevante ting, at brokke mig, og være glad derinde. Og ligeså elsker jeg andres små opdateringer; det er simpelthen så rart tidsfordriv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg siger skam heller ikke det er en dårlig idé. Jeg har bare overspringshandlinger nok rundt omkring på nettet - og har heller aldrig rigtig fattet Twitter - Jeg har altid synes det lød snot åndsvagt, for at være helt ærlig. Om jeg kommer til at "Tweete" helt vildt ved jeg ikke. Men jeg kommer til at retweete en del - tror jeg. For jeg har vist allerede glemt min adgangskode.

      Slet