mandag den 26. november 2012

Jeg kan ikke tilføje flere billeder!?

Den opmærksomme læser vil lægge mærke til, at der ikke er billeder på bloggen i øjeblikket. Det er fordi blogger.com mener jeg har opbrugt min lagerplads. Her er det så jeg er nervøs for, om det er for altid. Er det for denne måned. Er det nødvendigt at flytte bloggen til wordpress eller lignende. Skal jeg betale for ekstra lagerplads. Hvad skal jeg gøre? Har i haft det problem?

Det startede lige inden jeg tog til Milano, torsdag eller fredag, da jeg satte nogle indlæg i kø. Jeg har lavet flere indlæg denne måned end jeg plejer, og jeg har haft billeder på mange af dem (men ikke alle). Kan det virkelig passe at jeg har brugt 1GB på en halv måned? For jeg har brugt meget mere i al den tid jeg har haft bloggen. Så det må da være 1GB i måneden, ik? De kan da ikke lade en have en blog, også må du kun bruge 1GB i alt - som i ALTID.

Jeg er forvirret og en smule fornærmet. Hvad skal jeg gøre? (Og jeg har altså nogle ret seje billeder jeg ville dele, og nu laver blogger.com bare det vildeste cockblock - Bitches).

Oh shit, kan man blive smidt af blogger.com for at kalde dem bitches?

1 kommentar: