onsdag den 14. november 2012

Florence + the Machine

Tirsdag d. 20. november skal jeg til koncert med Florence + the Machine. Jeg glæder mig helt vildt, både fordi Florence + the Machine (sammen med Green Day, Muse, Paramore og Foo Fighters (og Pearl Jam sgu da!)) er af mine absolutte yndlingsbands. Men også fordi det sker i Milano. Jeg har brug for at komme lidt væk fra det hele. Lukke ned og lukke af. Jeg gider ingenting lige nu. Og derfor skrider jeg.

Florence + the Machines musik er fantastisk, derfor deler jeg lidt med jer her. Og drømmer mig til Milano.

Er der forresten nogen af jer, der har nogle gode tips til Milano? Så kom endelig med dem. Hverken L eller jeg har været der før. 

Og nåh ja, så må i undskylde at videoerne ikke er i en eller anden fancy formation, med små thumbnails og mindre vinduer der gør at man kan stille dem op på alle mulige flotte måder. Jeg er teknisk analfabet, og gider ikke bøvle mere med det. Jeg har allerede været i gang med de her videoer i 15 (læs: 30(!)) minutter.












2 kommentarer:

  1. Det lyder dælme fantastisk! Og er glad for at se Muse på din liste. De er helt klart højt på min liste også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Muse burde være på alles liste! ;)

      Slet