tirsdag den 27. november 2012

En trend jeg ikke forstår




Jeg kommer aldrig til at forstå denne trend. Jeg kommer aldrig til at eje sådan et par sko. Og jeg kommer aldrig til at synes at de er tilnærmelsesvis pæne.
Jeg vil nødig træde nogen over tæerne (eller jeg er egentlig lidt ligeglad), men de er simpelthen så helt igennem fantastisk vamle! Fy for dælen (jeg havde et grimmere ord i tankerne).
Hvis du ejer sådan et par sko, så brug dem endelig, og tag ikke det her personligt - der er helt sikkert noget i mit skab, du synes er endnu grimmere.

Ps. Så i lige det? Der er billeder på bloggen igen. Jeg ved ikke hvorfor jeg kan nu, og ikke igår, men de er her - og jeg bliver ved med at poste indtil jeg bliver stoppet igen. 
Okay nevermind, jeg kan åbenbart dele de her tre billeder, men når jeg prøver at tilføje flere billeder har jeg ikke plads? Hvad helvede sker der? Er det mon fordi jeg kaldte blogger.com for bitches? 
Er der nogen derude der kan hjælpe? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar