onsdag den 28. november 2012

Dear Old Love

Som i har kunne læse tidligere er jeg blevet mainstream, jeg har fået Tumblr OG Twitter. Og jeg elsker det - Tumblr især!

På Tumblr er der en blog der hedder DearOldLove. Det er Tumblr brugere der indsender korte beskeder til gamle kærester, familiemedlemmer og lignende. Det hele sker anonymt, det er kun dig selv og administratoren der ved hvad du har sendt ind.

DearOldLove er blevet en kæmpe succes, og er endda blevet lavet til en bog.
Andy Selsberg, manden bag, har også startet siden You Are Good At Things på Tumblr, det er samme princip, her skriver du bare hvad du er god til.

Jeg elsker de her to sider, og tjekker dem dagligt, jeg har også selv sendt noget ind, men jeg kan ærlig talt ikke huske hvad, for jeg har sendt så meget.

DearOldLove er så stor en succes at nogle radiostationer har læst ting op derfra. Det kan i høre her.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar