torsdag den 8. november 2012

At lave lektier

Jeg elsker mit tilvalg. Lige nu laver jeg lektier, eller jeg laver faktisk det der i Amerika ville blive kaldt "Extra credits". NØRD! Tænker i. Næh nej, jeg er så heldig at mit studies version af "Extra credit", er at jeg kan sidde på sofaen med to gode veninder og se film.

Vi har lige set "The Shining" (Ondskabens Hotel), om lidt smider vi "Natural Born Killers" på. God dag - og så er det endda ret produktivt. 

Jeg smider lige lidt stills på fra "The Shining" - og hvis i ikke har set den, så tag lige at få fingeren ud og gør noget ved det.
I aften tager jeg med C ind på Bremen, i forbindelse med CPH:DOX viser de "Room 237", en dokumentar om "The Shining" og nogle superfans' idé om hvad den virkelig handler om - mere om det i aften.

Se den, se den for fanden.






2 kommentarer:

  1. Det er en super fed film! Men jeg er nu engang mere til bogen! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det plejer jeg også at være. Men når det er Stephen King, så plejer det at være lidt ligemeget for mig (dog ikke den Grønne Mil - bogen er så ringe, men filmen er FANTASTISK!). Jeg synes Kings bøger bærer præg af, at han er "vant" til at få dem filmatiseret, og har derfor mere karakter af manuskript end roman. Men hey, han skriver stadig godt ;)

      Slet