mandag den 8. oktober 2012

Videoanmeldelse: The Lorien Legacies

Jeg har lovet jer en videoanmeldelse af de seneste bøger jeg har læst. Den får i her.

Inden i ser den, vil jeg gerne sige, at jeg godt er klar over at jeg ikke har fået hele mit ansigt med. Jeg ved godt den er lidt lang (men når jeg først kommer igang, kan jeg ikke stoppe mig selv), jeg ved godt at den er lidt mørk og jeg ved godt at jeg vrøvler.

Men det er jo bøgerne det handler om, så se den da alligevel + i har rigtig god udsigt til min hage.

... Og jeg ved godt at jeg taler meget hurtigt, men det sker altid når jeg er meget begejstret - jeg kan ikke stoppe mig selv.



Er det her noget jeg skal fortsætte med? Eller var det et kæmpe flop? (Jeg ved godt at vinklen, teknikken og min hage er et flop - jeg tænker selvfølgelig på indholdet).

3 kommentarer:

  1. Jeg er kæmpe fan!
    Både af din vlog, men bestemt også din hage!!!!
    Hvad angår bøgerne, står de nu øverst på læselisten.. Eller det vil sige øverst, efter alle de 7 andre der skal læses først.. :(
    Men læses skal de!!!

    Flere af dem.. du har allerede fået mig til at købe 4 bøger i forvejen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber ikke du køber dig fattig i bæger pga. mine anmeldelser :)

      Jeg er glad for jeg i det mindste har en fan :p

      Slet
    2. Det gør jeg, men jeg ved tilgengæld også at dine anmeldelser gælder.. Vi må åbenbart have helt samme smag, for har ikke læst en eneste bog, jeg ikke kunne lide.. Af dem du har anbefalet altså.. ;)

      Slet