mandag den 22. oktober 2012

Var det her en kæmpe fejl?

Den opmærksomme læser vil kunne se at der er sket lidt på bloggen. Jeg har ændret baggrund, design und so weiter. Nu mangler jeg bare en ny header (som min dejlige, og en del mere tekniske veninde hjælper med). Grunden til skiftet er ganske enkelt, at jeg synes det hele blev en smule sødt - og det ved vi jo godt alle sammen, at alt på denne blog ikke er.

Men jeg er selvfølgelig i tvivl. Så jeg skal bruge jeres hjælp, eller ærlighed nok nærmere.

Var det gamle bedre? Eller har jeg ramt rigtigt?

Ps. Jeg ved godt at der har været et voldsomt fravær af billeder på bloggen på det sidste, det er ikke med vilje, og det ændres der på fra imorgen.

Pps. Det nye design har åbenbart medført, på min computer i hvert fald, at nogle af de gamle indlæg nu er skrevet med capslock - jeg kan ikke lave det om, og jeg gider heller ikke. Men bare så der ikke er nogen tvivl, jeg prøver ikke at "råbe" i de indlæg det er gået ud over.

6 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt lide det gamle, men det nye er mere stilrent og egentlig også nemmere at læse mht farverne osv. Så jeg er fan! Er spændt på at se den nye header :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt. Jeg har også lige fået at vide, at det nye design er nemmere at lave end ny header til. Bonus!

      Slet
  2. Jeg er også fan!
    Hun lyder fandeme sød hende din veninde med headeren!;)

    SvarSlet
  3. Jeg synes dit nye design er SÅ fint :-D
    p.s. vi skal snart skype!.. eller SES! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Licious!
      og ja det skal vi helt sikkert :)

      Slet