torsdag den 25. oktober 2012

Urban #7: Update på fyren fra tuben


Dette indlæg kom ikke i avisen, men jeg tænkte at jeg ikke kunne lade jer gå uden en update på historien. Dette er hvad der skete cirka en måned efter han gav mig sit nummer.
(Vi mødtes til kaffe senere samme dag som han gav mig sit nummer - efter det havde vi tid på forskellige tidspunkter, men brugte messenger som gale). 
En lille update på fyren fra tuben (Basketball spilleren der gav mig sit nummer ud af det blå), endelig fik vi aftalt at nu sku vi ses (Da det gik op for ham at jeg tager hjem snart, fik han travlt).
Han spørger om jeg vil komme hjem til ham.
“Wooooa, hold up, wait a minute!”
“Nej sgu!, nok er du sød, flot, dreamy, alt i alt kind of perfect!” Men jeg er nu en gang blevet opdraget til at fyre du møder tilfældige steder, skal kigges lidt ekstra på. Ja ja I know, Innocent till proven guilty! Ikke i sønderjylland du!
Men vi aftaler så i stedet mødes i o2 Arena, for flov til at spørge hvad det er, googler jeg lortet.
Igen kommer den sønderjyske opdragelse op i mig, for det går op for mig, hov hov, hvis det her går galt, så ved jeg ikke hvordan jeg kommer væk derfra, og det her er ret tæt på hans lejlighed.
Aaaargh! (Her er jeg både træt af den sønderjyske mistroiske opdragelse, at jeg ikke kender London godt nok og at jeg ikke har nogen ide om hvor vi ellers skal tage hen).
Men så!
Jeg surfer lidt på nettet (tror det er første gang jeg har brugt det udtryk). Jeg er på The comedy store’s hjemmeside. Jeg ser at de har det fedeste show onsdag aften, til kun 15 pund, PERFEKT! 
Jeg skynder mig at kontakte tube fyren, spørge om han vil med (jeg har allerede besluttet at jeg skal afsted, om han så vil med eller ej).
Siger at hvis han ikke vil med, kan vi mødes før eller efter, men at jeg virkelig gerne vil se det her, og at jeg gerne vil have ham med.
Gudhjælpemig om han så ikke bliver en smule tøsefornærmet. 
- Jeg ku jo bare sige hvis jeg ikke ville ses
HOV VENT! - Jeg har lige spurgt dig om du ville med ind og se et comedy show, og hvis du ikke gad, ku vi mødes før eller efter, jeg har aldrig sagt nej, jeg har altid bare kommet med andre forslag!
- Jeg hader når fyre er tøser!
Og alligevel har jeg tænkt mig at sende en sms i eftermiddag når jeg tager til London, hvorfor spørger du?
Fordi nok bliver sønderjyder opdraget til at være mistroiske og kun stole på sig selv (i større grad end så mange andre), men vi bliver også opdraget til at give alle en ekstra chance.
Contradicting? Yes I know!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar