onsdag den 24. oktober 2012

Urban #6: A little thing that only happens in the movies!


Da jeg boede og arbejdede lige uden for London, rejste jeg tit med tuben, og jeg brugte i det hele tiden mange af mine fridage i London. I London er man meget venligere og meget mere udadvendt end man er vant til herhjemme. Det er ikke unormalt at blive inviteret på en kop kaffe af en fyr du lige har mødt. Jeg elskede det, og havde da også mine 'run-ins' med et par stykker. 
Her er en sjov historie fra tuben, en ganske almindelig dag - som blev alt andet end almindelig. 
Jeg har forresten valgt at lade den irriterende 'jeg-har-ikke-dansk-tastatur-tilstand' være, da det for mig er en smule nostalgisk at læse. 
Enjoy. 
Not anymore folks! - Der skete noget den anden dag, noget som kun sker i film, noget stort (okay ikke vildt stort, men sjovt, maerkeligt - om du vil)!
Jeg sidder i et tog i Londons undergrund, jeg har bevidst valgt denne plads, fordi overfor mig, sidder en moerk, VIRKELIG flot, alt i alt, YUMMY, fyr.. (Desperado taenker du, nej nej, jeg ville bare nyde noget eyecandy!)
Jeg faar oejenkontakt med ham, sender ham et lille smil, og taenker, “Heidi din idiot, sig noget!”, i stedet kigger jeg op igen, faar endnu engang oejenkontakt og fniser (laes: grynter)!
Fyren smiler tilbage, og jeg kan maerke roedmen i mine kinder!
Naeste station og fyren skal af, jeg taenker: “FUCK - hvorfor sagde jeg ikke noget!” - Men det viser sig at det behoever jeg slet ikke, for i det fyren skal til at staa af, raekker han mig et lille stykke papir, med hans navn og telefon nummer!
Jeg blir helt paf, og folk i vognen er lige saa chokerede som mig! - En aeldre dame udbryder endda: “I’ve only ever seen that in the movies, I’ve never seen it live!” - Resten af vognen griner bare! (Af mig og mit chokerede ansigtsudtryk, tror jeg!)

P.S - Piger, jeg broed alle pigeregler og sms’ede ham med det samme, og jeg fortryder det ikke! - Han er flot, soed, basketballspiller og og og, han vil gerne ses! - Hvem sagde man absolut skal vente tre-fire dage!? - Det maa vaere jordens stoerste kylling! - Hvis du er interesseret saa sig det, eller vis det! - Det gaar meget hurtigere!

2 kommentarer:

  1. :) Sød historie... Hvordan fortsatte den, får man lyst til at spørge ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Puha, dens fortsættelse er faktisk ret kikset, men jeg har et gammelt indlæg om det også - det lægger jeg ind i aften, så kan du få stillet din nysgerrighed ;)

      Slet