mandag den 22. oktober 2012

Urban #5: Oh the irony..

Som i allerede har læst jer frem til, ender jeg tit i nogle ret latterlige situationer, det her var en af dem.. 

I Netto igår, i verdens længste kø, står jeg og bander lidt inden i mig selv og lidt til damen bag mig, fordi manden to pladser foran mig har glemt sin pung, og nu har bedt drengen bag kassen om at lægge hans varer om bag kassen, indtil han kommer tilbage med pungen. Nu tager alt jo lidt længere tid, og jeg bliver en smule irriteret.Vi kommer videre i vores forsøg på at give halvdelen af vores månedsløn til Netto, og endelig er det min tur, den filnke dreng bag kassen, slår mine varer ind, og vil nu have penge. Jeg tænker: “Fint nok, jeg har i hvert fald min pung med!”, jeg finder denne frem og skal til at hive kortet frem, men min hånd er tom! Aaaargh Pis! - Jeg har min pung med, men ikke noget kort!Jeg må med MEGET røde ører bede drengen om at lægge mine varer ned bag kassen, indtil jeg kommer tilbage med mit kort. Jeg forlader hurtigt Netto, uden at se tilbage på min allierede fra tidligere, der nu bander lidt med damen bag hende .. Over mig!

Apropos latterlige situationer, kommer der senere et indlæg om hvordan jeg (VED ET UHELD) slog et barn halvt fordærvet med et porcelænslåg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar