fredag den 19. oktober 2012

Urban #4: Jeg kan huske..

Dette indlæg blev skrevet efter en lille (sjov) episode på mit gamle arbejde (jeg arbejdede på en blefabrik - Ja jeg gjorde). Jeg vil ikke uddybe så meget, indlægget taler for sig selv. 

hvornår jeg begyndte at låse døren på toilettet.
Helt præcis var det midt i femte klasse. Jeg begyndte fordi en dag jeg sad på toilettet i skolen (med ulåst dør) kom Steffan fra min klasse pludselig løbende ind, han blev skræmt, jeg skreg og han sluttede af med at sige: “Du kan sgu da bare låse døren!”
Lige siden har jeg låst døren..
Hvorfor fortæller du det, tænker i sikkert.
Det gør jeg fordi idag på arbejdspladsen, skulle jeg på toilettet, alle døre er låst, undtagen én. Jeg går selvfølgelig hen, griber døren og går ind.
Pigen der allerede sad på toilettet skreg, jeg blev skræmt og tænkte i samme sekund på Steffan, og sagde: “Du kan sgu da bare låse døren!” - Så kunne pigebarnet ellers få noget folkeskole logik og nostalgi i samme sætning.


Jeg har lovet en indlæg om, hvad jeg mener er, en af de bedste film i nyere tid, og det er også på vej. Men det var en virkelig god film, og jeg vil være sikker på at vælge de rigtige ord. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar