torsdag den 18. oktober 2012

Urban #3: Da mit liv blev amerikaniseret

Dette indlæg er kort, det er ikke bittert, og det var mere for sjov end noget andet. Ikke desto mindre endte det i Urban, og det er ikke blevet mindre sandt i årenes løb. 


Da amerikanske ord og udtryk blev en fast del af mit ordforråd.
- Fuck, come on, don’t even go there, no way osv.
Da jeg i 3 år havde et lille crush på en fyr, men aldrig gjorde noget ved det.
- Vi tilhørte jo ikke samme klike! (En pinlig konstatering, men ikke mindre sandt af den grund, dog er jeg siden blevet ældre)
Da soap operas lige pludselig havde en vis charme.
- Ja også Horton sagaen!
Da jeg tog mig selv i at skrive på min facebook profil: “Sex and the city is my god”
- Jeg mener danskerne kan skelne mellem tv og virkelighed, jeg tog fejl! (af mig selv ;p)
Da jeg begyndte at blogge.
- Jeg begyndte at blogge efter at have set det i en amerikansk tv-serie
Der er dog også ting i mit liv der ikke er amerikaniserede, dog er det ubetydelige detaljer, som inden længe vil lystre mere på :”Come on fuckface!”, end “Der er et yndigt land!”
Skal jeg fortsætte med at smide gamle indlæg op? Eller er der andet folket hellere vil have?

Ps. Jeg har besluttet at stoppe med at love jer indlæg om diverse ting, for jeg kan sgu ikke holde det - eller også glemmer jeg hvad jeg har lovet, og det er jo ikke optimalt. Jeg vil dog love én ting: Imorgen kommer der en anmeldelse af en af de bedste film jeg længe har set. En must-see film. En film der er så god, at hvis i synes den er dårlig, vil jeg næsten mene i skal holde jer væk fra min blog i fremtiden. JA, så god er den. For satan den er god.

Pps. Så i det? Cliffhanger der vil noget! 

1 kommentar:

  1. Jeg er vild med dine gamle indlæg :) Så post endelig løs! :)

    SvarSlet