onsdag den 17. oktober 2012

Urban #2: Prutter og andre herlige gasser

Dette indlæg handler om.. prutter, om at de egentlig ikke er så klamme, men mere er sjove.
Jeg har valgt også at dele kommentarerne, bare fordi dette indlæg var lidt af en succes..

Enjoy!

Jeg synes den der mani med at kvinder ikke prutter og når de gør, lugter det af blomster er noget mærkeligt noget! Hermed ikke sagt at jeg prutter højlydt overalt!
Jeg prutter, og jeg bøvser, og nej det lugter fandeme ikke af blomster når jeg gør det! Jeg får ondt i maven hvis jeg forsøger at holde luften inde, og det ved jeg at andre også gør.
Men hvorfor er det så at de fleste kvinder vælger at lade som om de ikke prutter, bøvser, laver stort og så videre?
Jeg har ingen anelse, men jeg synes alligevel at det er mærkeligt. For et år siden gjorde jeg det forbi med en fyr som accepterede mig for alt jeg var, prutter og afføring inkluderet! Jeg behøvede ikke at fake et langt bad for at lave stort når jeg befandt mig i hans lejlighed - det var dælme rart! - Never should’ve let him go! ;p
Når jeg går hjemme, kan jeg godt slå bøvser der virkelig kommer fra hjertet (nok lidt længere nede, men jeg kan så godt lide det udtryk), og har jeg spist løg, kål eller andet herlig mad, så får jeg ligesom resten af verden luft i maven! I ADMIT IT - sometimes I am the most disgusting woman alive!
Min mor er 47 år gammel, men for en uge siden hørte jeg min mor slå en prut for første gang nogensinde! - Det er fandeme mærkeligt! - Specielt når man tænker på at jeg er vokset op i et hjem hvor man dagligt blev spurgt :”Har du lavet puba (herligt ord) i dag?”, og havde man ikke det, blev der iværksat utallige ting, for at man netop kunne lære Bruno at svømme!
Det jeg prøver at sige er vel at jeg har et rimelig afslappet forhold til kropsgasser - dog er jeg ikke en af dem som slipper en vind foran alle og enhver ( i hvert fald ikke med vilje ), jeg er bare ikke en særlig stor fan af de kvinder (og mænd) som nærmest bliver skræmt af andres (og egne for den sags skylds) gasser! - Hvis i ikke slipper gasserne fri, får i seriøst ondt i maven, og det er sgu da mere ubehageligt end en ordentlig æggehørmer hvis i spørger mig!


Og nu til kommentarerne: (Skulle i være i tvivl er det mig der er Tanketorsk)
Jeg ved ikke lige hvorfor den bare kopierede hele feltet ind, og jeg kan ikke få det til at gå væk (første kommentar er forresten fra LAdylucca, ikke dylucca - det gik også galt) Hej, jeg hedder Heidi, jeg er teknisk analfabet.

Ps. Jeg har ingen idé om hvad der sker for skrifttypen, jeg prøver at ændre det, men der sker ikke en skid - og hvis det bare er min computer der er i trodsalderen, og alt ser normalt ud på jeres skærm, så se bort fra denne besked.. 

Fuck it, dette indlæg er smålangt, men det er fandeme også sjovt (hvis jeg selv skal sige det).
  1. dylucca d. 25. januar 2009
    Åh gråd!! For tre år siden gik jeg fra en fyr som din X og nu har jeg en ny kæreste, som KUN lukker gas ud på toilettet og har urealistiske forventninger til mig om at jeg gør det samme!
    What have I done?
    Der er flere kvinder derude. Tak fordi du giver os en stemme :-D
  2. tanketorsk d. 25. januar 2009
    Nogle gange gør vi kvinder bare meget dumme ting, som at gå fra en mand med et afslappet forhold til kvinder og deres kropsgasser!
  3. volapyk d. 25. januar 2009
    HØRT!!!!
    Jeg er SÅ enig og er FOR prutter og bøvser og IMOD udspilede og smertende maver.
    Da jeg befandt mig på datingsites, sprang jeg hurtigt videre til en ny profil, hvis manden på nogen måde gav mig en følelse af, at det der med kvinder og kropsgasser helst ikke skulle eksistere. Eller i hvert fald foregå i det skjulte.
    Jeg skal kunne vågne op og være pisse morgengrim og så en skid eller en bøvs, og vide at han stadig synes jeg er verdens 8. vidunder.
    Talte faktisk med en veninde om det, da vi begge frekventerede datingsites. Vi er begge forrygende enige om, at hvis en mand skulle være rigtig for ham, skulle han have et meget afslappet forhold til både egne og andres gasser.
  4. tanketorsk d. 25. januar 2009
    @ Volapyk
    Nemlig!
    Kendte engang en fyr som ikke havde et afslappet forhold til noget som helst, heller ikke egne kropsgasser, han kunne tit gå rundt med ondt i maven, når jeg så dristede mig til at spørge: “Måske skal du slå en prut?”, kiggede han på mig, som havde jeg netop afsløret morderen inden filmen var slut!
  5. ladylucca d. 25. januar 2009
    åhhh, jeg ser et dødsdømt forhold her… Mit eget! Men jeg opgiver ikke! Jeg prutter lystigt videre under min dyne og nu er han da holdt op med at spørger om jeg ikke kan gå ud på wc og gøre det.
    JEG PRUTTER KUN FOR HELVEDE, JEG SKIDER IKKE!!
  6. volapyk d. 25. januar 2009
    LadyLucca - han kan da bare holde sig for næsen, hvis han ikke kan li’ lugten. Eller ørerne, hvis han ikke kan li’ lyden.
    Eller hvis det er selve tanken om det, så send ham i terapi! Der findes vel en prutte session eller noget.
  7. volapyk d. 25. januar 2009
    Tanketorsk - det holder altså slet ikke en meter. Han skal i terapi. Prutteterapi. Han kan tage LadyLuccas bedre halvdel i hånden. Så kan de måske ligefrem lære at prutte i stereo.
  8. ladylucca d. 25. januar 2009
    Hmm, måske skulle man finde en gruppe for mænd med flatus-feminae-fobi?
    Eller vi kunne sende dem i gruppeterapi. Så kan de få mit lager af ubrugte kleenex med indtil de kan se deres frygt i øjnene og blæse (!) til modangreb
  9. tanketorsk d. 26. januar 2009
    Vi starter vores eget lille terapi sted!
    Fandeme så!
    Vi hilser de skræmte mænd velkommen med en ordentlig brandskid, byder dem på chili, hvidkål og karry, og så går terapien ellers igang!
    Det er det vi gør! Er i med mig?
    :D
  10. bloggerella d. 26. januar 2009
    Kære Tanketorsk: Jeg har en hel kategori på min blog, der bare hedder “Det der med prutter…” Griner :-)
  11. URBAN d. 26. januar 2009
    Hej Tanketorsk
    Tak for indlægget. Vi bringer det i avisen imorgen.
    Mvh Pelle
  12. URBAN d. 26. januar 2009
    Hej Tanketorsk
    Tak for indlægget. Vi bringer det i avisen imorgen.
    Mvh Pelle
  13. ladylucca d. 26. januar 2009
    Kom til at tænke på Eddie Skollers udgave ad Skalleper i Ronja Røverdatter. Han har en hel sang om at byde fjenderne velkommen med fælles fjertning.
    *vi bøjer os på tælling ned
    og slår en kæmpemæssig…
    Prutterutterutfispruttrutterut!!
    Desværre er der ingen kvinder blandt røverne :twisted:
  14. volapyk d. 26. januar 2009
    Jeg er kampklar!
    Det kan være vi kan få lokket et sponsorat ud af Carl Mar Møller. Det må sgu da lige være et kursus for ham.
    Bliv dus med din indre skid (ok, kan forstås på to måder). Bliv dus med din indre hørmer.
    Gi’ gas!
  15. tanketorsk d. 26. januar 2009
    @ Pelle
    Fedt, tak :D
    Dog lidt mærkeligt at få et indlæg om prutter i avisen :P
    Vi ku kalde stedet for Shit happens, eller noget andet VIRKELIG originalt ;p
    Haha
  16. AbeStat d. 27. januar 2009
    Rigtig god blog….
    Jeg selv har verdens dejligste kæreste, allerede inden for den første uge, sagde hun at man skal ikke holde noget inde, for det er ikke sundt, derudover synes hun at prutter er sjove.. Hvad mere kan man ønske sig af en kæreste…
    Ken
  17. DB d. 27. januar 2009
    Min plejefamiliesøster kunne finde på at spørge om det var mig der havde slået en prut, hvis hun selv slog en, men ikke lade mærke til at det var hende. Det syns jeg bare er for mærkeligt. Man ved vel hvis man selv har sluppet en vind.
  18. ladylucca d. 22. maj 2009
    Har lige genlæst dette indlæg plus kommentarer. Skræmmende at det forhold som jeg her i tråden erklærede for dødsdømt, gik fløjten halvanden måned senere. Officielt var det IKKE pga min flatulens, men uofficielt kan det måske have været medvirkende årsag ;-)


4 kommentarer:

  1. Prutter ER sjove. Og naturlige. Herhjemme prutter vi begge lystigt :p

    SvarSlet
  2. HERLIGT INDLÆG!
    Jeg grinede hele vejen igennem det.
    Aldrig har jeg læst noget mere sandt, og hvor er det befriende.
    Dennis tager heldigvis hele pakken med, og jeg kan altså godt være slem til at lukke luft ud, men han elsker mig jo alligevel, den søde mand.

    Hjemme i min familie har vi altid sagt: "Hellere end prut end en sprængt tarm", og de ord læner jeg mig stadigvæk op af. :-D Der er sgu andre ting i verden der er langt værre, end at komme til at slippe en prut altså!

    SvarSlet
  3. Jeg elsker jeres saying Debbilicious! Det er også altid det jeg har levet efter. Min storebror blev faktisk engang indlagt fordi han have holdt for meget på luften - det gør han ikke mere! Og jeg har læst dit indlæg, prutteministeren - Jeg elsker det :D

    SvarSlet
  4. Og ja Tine, Prutter ER sjove!

    SvarSlet