tirsdag den 16. oktober 2012

Urban #1: at være kæreste kedelig, er det kun for kærester?

Første indlæg i min lille "Jeg har haft indlæg i avisen" serie.

Dette indlæg blev skrevet i 2009, jeg var småforelsket i en fyr fra arbejdet og turde aldrig lave planer, for det kunne jo være han pludselig skrev, også skulle jeg sgu være klar.

Jeg har kaldt mig selv kronisk single i indlægget, og det passer jo ikke helt. Og jeg har sidenhen lært at det måske ikke er helt skidt at være single, og have planer med veninderne (lige nu hader jeg at være single, der er et sæt arme jeg godt gad have omkring mig, men det er ligemeget nu).

Indlægget var bittert i den forstand, at jeg var bitter på mig selv, bitter over at bukke under for fyrene, bitter over at lade stå til. Nu er jeg bitter fordi fyren jo ikke var det værd (det fandt jeg ud af cirka 2 dage efter jeg skrev dette), bitter fordi det var spild af tid, jeg kunne have gået efter det jeg senere fandt ud af var mere rigtigt for mig. Men fuck it, her er det, Urban indlæg numero uno. dette var i avisen d. 19. januar 2009.

Det gik lige op for mig, at dette betyder min gamle blog ikke længere er anonym. WAUW! det er store sager for mig, også selvom den har været død i mere end et år.


Jeg har altid levet højt på at jeg sjældent bliver kæreste kedelig (måske har det noget at gøre med at jeg er kronisk single).. Jeg kan ikke fordrage de piger der pludselig ikke kan tage et sted hen alene, og hvis de gør, så sidder i hjørnet og surmuler indtil kæresten henter dem. De piger som laver aftale på aftale for så at droppe dem, fordi kæresten lige overraskede dem!
 Jeg har i mange år brokket mig meget, og ofte ret højlydt, over de her piger, lige indtil det gik op for mig, at jeg som single selv laver det nummer!
Jeg kan tage mig selv i at tænke, at jeg ikke har lyst til at lave nogle aftaler en given weekend fordi det jo kunne være at ham den søde fra arbejdet, weekenden, studiet, osv skrev og spurgte om vi skulle finde ud af noget! Jeg har taget mig selv i at sidde (næsten) en hel aften på msn, bare for at se om han kom på, så man kunne hinte til ham at man faktisk kedede sig!
Så hvem er det egentlig der er kedelig, hende med kæresten, som faktisk har en grund til at blive hjemme lørdag, eller mig, uden kæreste, som bliver hjemme, fordi det jo kunne være!?
DUM DUM DUM !

Ps. Jeg har valgt ikke at gå de gamle indlæg igennem for stavefejl og kommafejl og alle de der ting, jeg synes min gamle blog mister lidt af sin charme, især fordi indlæggene ofte blev skrevet i vrede og meget hurtigt, også er det sgu sjovere at se præcis hvor sur eller arrig forfatteren var. 
Eller er det bare mig? Sig endelig til hvis i synes jeg skal rette dem først?  

Pps. Er det seriøst kun 3½ år siden msn stadig var the shit? HAHA.. Det føles som 100 år siden.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar