mandag den 15. oktober 2012

It's monday bitches

Det er mandag, denne video dækker alle mine følelser omkring det faktum (Ja, også selvom jeg egentlig har efterårsferie).
- Og faktisk er det også en meget god gengivelse af min reaktion, da Felix Baumgartner gjorde honnør og sprang fra sin "lille" ballon i går aftes. WTF?!?


(Og som jeg lovede for lang tid siden, har der nu været et skrigende får på bloggen - you are very welcome).

Der kommer flere indlæg senere i dag, men først vil jeg ud at kigge på sko. Selvom man er 25 og voksen(åbenbart) kan man stadig få sko-tilskud fra sin mor, det har jeg fået, og nu skal jeg have sko!

3 kommentarer:

  1. Den slags mødre er fantastiske! Altså jeg får også stadig tog-billet tilskud og andre tilskud. Og min mormor gav for nylig min mor et frakke-tilskud. Længe leve familie <3

    SvarSlet
  2. Ps du er i øvrigt på min FB-side i dag, som en af mine yndlingsblogs :)
    http://www.facebook.com/pages/Frøken-Fregne/457472437618305

    SvarSlet