torsdag den 4. oktober 2012

Glæd jer!

Jeg har travlt i de her dage. Livet som pendler huer mig ikke altid, og jeg har ret meget at se til, og der er så mange ting jeg gerne vil, så jeg har måtte nedprioritere bloggen, selvom det absolut ikke gør mig glad.

Men jeg kigger faktisk bare ind for at fortælle jer, hvad i har at se frem til over de næste par dage.

Der kommer mere om London, i får et skrigende får at se (ja, et får), jeg laver en videoanmeldelse af mit seneste læseeventyr, og i dag begynder jeg på JK Rowlings nye bog Casual Vacancy, og den fortæller jeg selvfølgelig også alt om, når jeg bliver færdig. Jeg skriver en smule om hvorfor jeg stresser så meget, og sidst men ikke mindst får i både en "Jeg-hader" og en "Jeg-elsker" liste - Ja, det er måske en smule kliché, men alligevel. Og nåh ja, så har jeg syet en taske af tre par gamle jeans, den skal i også se.

Er der andet i gerne vil se?

Vil i have mere DIY? Flere gode ideer og tutorials til håret?
Og hvad forventer i jer af de her videoanmeldelser?

Feedback er det bedste i verden, uanset om det er godt eller skidt.

Men som sagt. Glæd jer.

2 kommentarer:

  1. Ja til alle dine mange påfund du har skrevet!
    Elsker DIY, elsker dine bog anmeldelser og dine hår tutorials!
    So just keep on doing what you're doing! ;)

    SvarSlet
  2. Du er sød! Det vil jeg gøre så :)

    SvarSlet