torsdag den 11. oktober 2012

Fødselsdagsuge

Jeg havde fødselsdag igår, men C har valgt at kalde hele ugen for fødselsdagsuge, så det er det jeg fokuserer på.

Mandag startede fødselsdagsugen med at K inviterede mig hjem til hende, hun ville lave mad, og afslørede at hun havde en overraskelse til mig. Overraskelsen var en tur i biografen, vi så "den Skaldede Frisør", som jeg også skrev om i mit seneste indlæg.

Tirsdag startede med at jeg kom for sent op, og for en kort stund hadede livet som pendler, lige indtil C gav mig en "fødselsdagsugegave". Som i ved elsker jeg ugler, som i ELSKER, og så er jeg ret glad for kaffe. Hvad er så en bedre gave end et krus, og en uglefigur? 


Onsdag havde jeg fødselsdag. Jeg startede dagen med en lille gave fra min mor, hun havde sendt en lille uglefigur/sparebøsse/pyntegenstand (fik jeg sagt jeg elsker ugler?), og et kort. Bagefter tog jeg til København og så film på uni, og C havde taget kanelgifler med (jeg blev 25). Bagefter tog jeg hjem til C2 og fik god mad, og gaver og æblemuffins med kanelcrumble. C2s kæreste (herefter kendt som yndlingssvenskeren) havde taget øl med, og vi fik sladret, hygget, spist og nydt et par øl.
Jeg talte i telefon i meget lang tid igår, med folk fra nær og fjern, min facebookvæg blev spammet og jeg fik flere smser end jeg plejer at få på et år. All in all god dag! 

I dag skal C og jeg i biografen (igen), vi skal se "On the Road" - Jeg glæder mig! I aften får jeg besøg af Momma T, dog uden baby-V (som ikke længere er baby! HAN KAN GÅ!). Jeg giver kaffe og Momma T giver sladder. 

Imorgen får jeg besøg af de dejligste damer. En aften jeg regner med skal bruges på kanel, druk og sang. 

Lørdag tager jeg til Sønderjylland og får gaver af Momsi og Big bro P. 

Alt i alt, en fantastisk fødselsdagsuge hvis i spørger mig. (Også selvom jeg fylder 25, føler mig fucking gammel, og ikke aner hvad jeg skal med mit liv, og til tider stadig vågner og tænker "fuuuuuuuck!"). 

Jeg er forresten ikke kommet særlig langt i "The Casual Vacancy", ikke fordi den er dårlig, tværtimod! Jeg har bare ikke haft tid, men jeg håber at et par dage ved Momsi kan få mig igennem den. Indtil da får i her en teaser.

Fra Bloody Wicked til Fucking Cunt. Well done JK Rowling!!! 








11 kommentarer:

  1. Det lyder godt nok som en skøn fødselsdagsuge. Porcelænsgaver, biograftur, druk og god mad - hvad mere kan man bede om? :D

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! Jeg har også sat stor pris på det hele :) Men efter en travl uge, glæder jeg mig også til hygge og afslapning ved familien lørdag :)

      Slet
  2. Lyder som en dejlig uge mussie, og du fortjener det! (:
    Også rart nok, at din dag ikke blev alt for meget præget af kanel ;-)
    mys.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også så glad for at jeg indtil videre er sluppet med kanel kage! Dog ved jeg, at jeg ikke slipper imorgen, men det går også nok :) Og tak min skat <3

      Slet
  3. Det lyder godt nok dejligt med sådan en fødselsdagsuge :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har også været dejligt. Nu frygter jeg bare kombinationen af fulde piger og kanel i aften :)

      Slet
  4. Hvor i Sønderjylland har du familie? :)

    SvarSlet
  5. Det er jo nærmest rundt om hjørnet :) jeg bor i Aabenraa :) flyttede hertil i midten af juni :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åååh Aabenraa, alle de minder :p

      Slet
    2. Jeg er SÅ forelsket i den by :) Er virkelig glad for at være flyttet hertil :) Næste gang må du da endelig kommet et smut forbi Aabenraa hvis du har lyst :)
      (Jeg gør virkelig mit for at få besøg hernede :p )

      Slet