lørdag den 13. oktober 2012

Drunk drunk drunkity drunk drunk!

Jeg fyldte 25 i onsdags, derfor holdt jeg fødselsdagsfest for et par dejlige piger i går aftes.

Det var meningen at jeg ville tage billeder til bloggen, men jeg blev meget fuld.
Det var meningen at jeg ville pakke min taske i går aftes, så jeg ikke skulle pakke her til morgen, men jeg blev meget fuld.
Det var meningen at jeg ville rydde op inden vi tog i byen, men jeg blev meget fuld.
Det var meningen at jeg ville ligge i min seng ved 4 tiden, så jeg kunne sove i hvert fald 5 timer inden jeg skulle afsted, men jeg blev meget fuld.

I stedet fik jeg slet ikke brugt mit kamera, men drukket øl.
I stedet fik jeg meget travlt i morges, da jeg pludselig kun havde en halv time til at pakke min taske og vågne, men jeg fik specialøl.
I stedet efterlod jeg min lejlighed uden at rydde op, og frygter at komme tilbage på tirsdag, men jeg fik hvidvin.
I stedet sov jeg ved 7 tiden, og var stadig fuld da jeg stod op klokken 9.30, men jeg fik Morgan.

Det var en sjov fest, med nogle af de mest fantastiske piger - det er lang tid siden jeg har grint så meget, sunget, danset og drukket så tæt, men vi havde det så sjovt.

.. Og nåh ja, så har jeg i dag formået at kaste op i en hæk i Lunderskov (en by hvor man fucking ikke kan få cola nogen steder), foran Momma-Ts Baby-V.

Fik jeg sagt jeg blev 25?
- Det er da heldigt at jeg formår at opføre mig voksent.. Eller..

5 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det var fandeme også sjovt :)
      (Selvom jeg, her mere end et døgn senere, stadig er øm i hele kroppen!)

      Slet
    2. Glæd dig til om 2 år, så udvidder det sig til 2-3 dage med tømmermænd ;)

      Slet
  2. hahaha, det er den bedste griner i længe! - det er kun dig, der kan formå at gøre sådan noget her :-D classic!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis jeg ikke gjorde det, hvem skulle så sørge for alle de gode historier? :p

      Slet