tirsdag den 23. oktober 2012

Drunk drunk drunkity drunk drunk #2 (Og det der med drunk dialling)


Jeg har gjort det igen. Det der med at drikke mig rigtig fuld, dog uden at kaste op i en hæk denne gang.
denne gang huskede jeg også at bruge mit kamera, men jeg deler altså kun det ene - resten er simpelthen for pinlige, og ikke kun for mig.

M holdt fest i weekenden, en fest hvor folk kom fra nær og fjern, en fest der startede tidligt og blev ved til langt ud på natten.
J skulle sove ved mig, så vi havde heldigvis fået fordelt ekstranøgler og lignende inden.

Som jeg nævnte blev jeg meget fuld, ikke ubehageligt fuld, men drunk dialling fuld. Og det er vel det samme som ubehageligt fuld.
Når jeg drunk dialler går det gerne ud over en tilfældig person, en eller anden random person, som jeg af uforståelige grunde mener må og skal komme i byen. Og så kimer jeg ellers den person ned, gerne hele natten og jeg kalder det også gerne livsnødvendigt at de kommer i byen. Jeg forventer aldrig noget svar, og får heller ikke noget svar, men det stopper mig sgu ikke. Jeg bliver ved og ved. Og dagen efter sender jeg den sidste sms. Den sms hvor jeg undskylder for min ivrighed, for min irriterende brandet og for de 45 ubesvarede opkald. Den sms får jeg som regel heller ikke svar på, men så har jeg da mit på det rene. Næste bytur bliver drunk dialler nummeret slettet - det er nemmere end at lade telefonen blive hjemme. Men beware venner og veninder, det kan blive din tur næste gang.

J tog hjem før mig, og da jeg kom hjem, sov hun - med alt tøjet på. Det syntes jeg var synd, så jeg vækkede hende, ikke fordi jeg havde noget vigtigt at fortælle, jeg ville bare synge en sang, og hvilken sang var det så, tænker du sikkert. det var såmænd Føtex-sangen. Jep, så fuld var jeg.

2 kommentarer:

  1. hahahah, du er det sjoveste menneske, når du er fuld :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg gør hvad jeg kan :)

      Slet