fredag den 5. oktober 2012

DIY: Ombre Nails

Det her med ombre nails er åbenbart det helt store lige nu. Jeg anede det ikke, men jeg tænkte jeg ville gøre et forsøg, og hvis jeg selv skal sige det, blev det ikke helt skidt.

Det er virkelig simpelt, alle kan gøre det.

Du skal bruge:

1 basecoat
2 forskellige farver neglelak (det bliver bedst med samme farver, bare i forskellige nuancer)
1 svamp
1 plastikunderlag (jeg brugte en gammel mappe)
Et par vatpinde og neglelaksfjerner.



1. Påfør din basecoat.
2. Vælg dine farver.
3. Påfør den lyseste farve i et lag.
4. Læg den mørke og den lyse lak i forlængelse af hinanden på dit plastikunderlag. og bland lidt i midten.
5. Dyp din svamp i blandingen.
6. Dup din svamp på dine negle.

Det skal siges at du kommer til at ramme ved siden af, men det er det du skal bruge din neglelaksfjerner og vatpindene til.
Det er vigtigt at du lader både dit basecoat og den lyse farve tørre rigtig godt inden du går videre til næste skridt.

Hvis alt går vel ender du med det her:




God fornøjelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar