tirsdag den 11. september 2012

Tryghed

I en lille by i Sønderjylland bor min mor og storebror. De bor stadig i den by, jeg er vokset op i, og det er et af de få steder, hvor jeg altid føler mig tryg. Her kan intet ramme mig, det er mit eget lille helle - og det er en absolut fordel, at hele den nærmeste familie bor lige i nærheden.

Her bor katten, Gerda.
Min mors lejlighed er altid fyldt med nips og tændte stearinlys.
Min storebrors lejlighed roder altid en lille smule, og hans kat hilser dig velkommen, som var du en gæst der kom hver dag.

Jeg kender byen, jeg kender alle genvejene, jeg kender mange af beboere og jeg har minder på nærmest hvert gadehjørne.

Jeg elsker det.

Jeg deler lige et par billeder fra den seneste weekend i Sønderjylland. Vi fejrede min mors fødselsdag og var til aften shopping i den nærmeste "store" by.

 Det var sværere at få et billede af min mor og storebror, end jeg havde regnet med. Som i kan se lykkedes det ikke at få et godt et. 

 Min faster havde fået et ekstra medlem til familien. Chico - chihuahuaen - smeltede alle vores hjerter.
Den anden er Kvik - som smeltede vores hjerter allerede for syv år siden.

Vi var selvfølgelig på den traditionelle "Lad-os-gå-en-tur-som-en-stor-familie"-tur, og Momsi fik gaver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar