tirsdag den 18. september 2012

Mor-Mona, Heidi, en havn og en majslabyrint

Sidst jeg var hjemme ved min mor, tog hun og jeg på en rigtig søndagstur - det er efterhånden blevet til lidt af en tradition, og det er så hyggeligt.

Denne gang skulle vi se bådene sejle af sted fra havnen i Aabenraa (vi kom for sent), også besøgte vi majslabyrinten i Tinglev. Min mor var faktisk ret skræmt, og var overbevist om at vi sagtens kunne blive rigtig væk derinde. Men når man får udleveret et kort i starten, er det pludselig ikke så svært.






Min mor var virkelig skræmt. Men det var slet ikke så slemt - vi var så hurtigt ude, at arrangørerne troede vi var vendt om, og havde givet op.
Der var flere der havde gået en smule i ring.
Mutter Skrap med kortet, jeg havde min egen kopi, men skulle ofte vise mutti hvor i labyrinten vi var - hun prøvede trods alt at følge med.


Labyrinten set fra luften. Komplet med OL tema.

På vej hjem kørte vi, som vi plejer, en omvej. Min mor førte an, men hendes hukommelse må have svigtet, for da vi endte på denne vej udbrød hun: "Hvad fanden, jeg troede den var asfalteret. Jeg vil ikke have stenslag!"


1 kommentar:

  1. heheh, nååååeh - er helt vild med det billede, hvor i stikker hovedet igennem træet og derfor ligner sømænd! Elsker generelt sådan nogle billeder faktisk - total fjolle-agtigt <3

    SvarSlet