torsdag den 27. september 2012

London: Shopping

I London er der fantastisk mange muligheder for at få stillet shoppe-trangen.

Er du til ganske almindelig shopping, skal du helt klart et smut forbi Oxford Street. Jeg vil foreslå at du starter i den "forkerte" ende, altså fra Marble Arch - butikkerne er en smule billigere i den ende, og det er rart at starte der (synes jeg), for så er man ikke super ærgerlig over at have købt noget for 30 pund, som du kunne få for 10 længere nede ad gaden.

Er du til markeder skal du helt klart et smut forbi Camden Market. Det er et mekka for den jyske kræmmer, og der er lidt til enhver smag.
Er du til lidt mere high-end, vintage og antikviteter skal du et smut forbi Portobello Road Market i Notting Hill.
Vil du bare gerne prøvesmage en masse mad, og blive misundelig på andres evner i et køkken, så skal du forbi Borrough Market ved London Bridge - det er fantastisk, og der er så meget mad.

Jeg shoppede en del denne gang. Faktisk rigtig meget. Nogen vil sige for meget, men det er ikke muligt.

Forbered jer på en billedstorm!

Den første Starbucks vi besøgte, havde en alternativ måde at stave til mit navn

Bøger i massevis. Fast stand på South Bank. Alt er second-hand 

Camden Market er himmerige.  
Sådan slutter Camden Market. Meget passende for den dedikerede shopper.  
Jeg elsker Banksy, og var ikke i tvivl da jeg så denne t-shirt med et af hans motiver.  
Bukser fra Zara.  
Tættere på.  
Min bror og jeg gik amok i Primark.  
Jeg købte clip-om extensions - som jeg håber passer bedre når jeg er blevet klippet.  
Clip-ons.  
Primark 
Primark 
Banksy, Camden Market 
Banksy Camden Market.  
Zara. 
Primark. Jeg købte den også i blå og sort.  
Primark.  
Støvler. Jeg husker ikke butikkens navn, men de kostede kun 10 pund.  
Primark.  
Primark.  
Primark.  
Primark. 
Ingen tur til Madame Tussauds uden souvenirs.  
Halskæder, Camden Market.  
Koppen fra himlen. Random souvenirshop. 

Jeg købte også et krøllejern fra Remington, en ekstra pung til min zipper-bag, en enkelt bog, og "The Rocky Horror Picture Show". 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar