onsdag den 26. september 2012

London: Madame Tussauds

Som i har kunne se, har der ikke været særligt meget aktivitet herinde - Jeg har været i London, men jeg er tilbage, og jeg er klar til at bombardere jer med billeder og London-indlæg!

Den første dag besøgte vi Madame Tussauds. På trods af mange ture til London, har jeg aldrig været på det berømte voksmuseum. Men denne gang kom jeg af sted. Og jeg må sige at jeg er gået glip af noget!
Vi fik snildt et par timer til at gå derinde, og jeg ville tage tilbage uden at tænke over det.

Jeg tog selvfølgelig en masse billeder, og dem skal i se nogen af.

Orlando Bloom, Helen Mirren, Colin Firth, Fremtidig mand Johnny Depp, Morgan Freeman og Leonardo DiCaprio

Legendariske Andy Warhol, Bruce Willis, Liza Minelli, Fantastiske Audrey Hepburn, Robert Downey Jr. som Sherlock Holmes, Steven Spielberg og Drew Barrymore 

Marilyn Monroe, Charlie Chaplin, Hitchcock, Motelskiltet fra Psycho

Muhammad Ali, 2xUsain Bolt, Beckham

Den royale familie, og skønne Diana. 

Einstein, The Beatles, Beyonce, Stephen Hawking og Pavarotti

Michael Jackson, Robbie Williams, Fistbump med Freddie Mercury, mine Jackson moves, Elvis og Bob Marley

Madame Tussauds har en særskilt Avengers afdeling, komplet med 4D biograf - fantastisk! 
Gandhi, Mandela og King, Dalai Lama, JFK og den flinkeste borgmester i verden - Boris Johnson

Da jeg så hvor høj Taylor Lautner er i virkeligheden følte jeg mig ikke  cougar agtig længere

Obama poserer og jeg passer hans arbejde

Hvis i skal til London og aldrig har været på Madame Tussauds, synes jeg i skal gøre det. Det er muligt at gøre det til en nogenlunde pris, særligt hvis i bestiller billetterne hjemmefra.

Vi bestilte kombi billetter. Så vi fik billetter til både Madame Tussauds og London Eye for cirka 320 kroner per mand. Kombi billetterne er billigere, og det eneste du lægger dig fast på, er at du skal være ved Madame Tussauds (eller London Eye) indenfor et givent tidspunkt på en given dag. Ekstra billetten skal bare indløses senest en måned efter du brugte den originale.

Kombi billetterne kan bestilles enten fra Madame Tussauds hjemmeside her, eller på London Eyes hjemmeside her.
Den hjemmeside i bestiller fra, er den attraktion i lægger jer fast på at besøge først.

Over de næste par dage vil der komme masser af London indlæg og anbefalinger - Glæd jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar