fredag den 28. september 2012

London: London Eye

Selvom jeg har været i London rigtig mange gange, og endda boet der et stykke tid, har jeg aldrig været oppe i London Eye. Enten har det været overskyet, jeg har prioriteret andre ting højere, jeg har ikke turde, jeg har været stædig og hipsteragtig, og så videre.

Men denne gang kom jeg af sted, og jeg har ikke fortrudt det Udsigten er fantastisk, og hver lille "kapsel" kommer komplet med touch skærme, der fortæller dig hvilke bygninger du kigger på.

Jeg tog selvfølgelig en masse billeder som i skal se.






Som i kunne læse i mit tidligere indlæg, er det billigere at bestille de såkaldte kombi billetter, det har jeg forklaret hvordan man gør der.

Hvis i får muligheden vil jeg helt klart anbefale en tur i London Eye.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar