torsdag den 13. september 2012

Jeg skal til London(igen)!

På tirsdag tager jeg til London. Det er tredje gang i år. Nogen tænker sikkert, at jeg da må blive træt af byen på et tidspunkt. Men nej, jeg elsker London, og jeg nyder enhver mulighed for at besøge byen. Denne gang skal jeg af sted med min mor og storebror. Min mor har været så sød at invitere os med, og de har aldrig været i London, så jeg glæder mig helt vildt til at vise dem byen.

Vi har allerede booket en masse ting hjemmefra. Vi skal på Madame Tussauds, vi skal i London Eye og vi skal se Mamma Mia. Det kan kun blive godt.

Og bedst af alt, jeg skal gense den bedste by i verden.



Jeg skal kigge på, smile til og tage endnu flere billeder af Big Ben. 


Jeg skal gå forbi, blive fascineret af, og spotte de nye reklamer på Piccadilly Circus. 


Hvis det regner vil jeg være ligeglad og lave en Fred Astaire i stedet. 


Jeg skal spankulere rundt på South Bank, kigge på gadekunstnere, og op i London Eye. 


Og jeg skal drikke Starbucks kaffe. I massevis!

2 kommentarer:

  1. åååårh, LONDON <3
    How I just miss it :-(

    Den eventyrlige by, som gav mig et fantastisk indblik i mig selv. Envy you so much.

    SvarSlet
  2. Den by hjalp vist os begge to rigtig meget! Jeg glæder mig helt vildt.
    Og jeg er sikker på, at London savner dig mindst lige så meget :)

    SvarSlet