onsdag den 12. september 2012

Jeg roder!

Jeg er ikke et ordensmenneske, men jeg kan godt lide at der er nogenlunde ryddet op omkring mig - jeg gider bare ikke gøre det selv.

I de her dage har jeg rigtig meget at se til, så jeg roder mere end jeg plejer - og det kan ses i min lejlighed.

De billeder jeg deler nu, er ikke så slemme, men det skal siges, at de blev taget efter jeg havde været i gang i næsten en time.
Jeg får besøg af S og K i aften, eller om halvanden time, så jeg har en deadline - og jeg får svært ved at nå den, for jeg render stadig rundt i nattøj, og jeg sidder ved computeren i stedet.

Hej, jeg hedder Heidi, og jeg roder. Meget. Og jeg gider ikke gøre noget ved det.



Det er ikke mange dage siden jeg tog opvasken fra helvede, nu ser det allerede sådan ud igen. 



Man vil altid kunne finde en taske der skal pakkes ud i min lejlighed. I dag er der to - de har stået der i 4-5 dage. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar