torsdag den 23. august 2012

Finally: Jeg har lavet en vandfaldsfletning!

Mit hår er irriterende, det er for tyndt, det knækker, det spalter og det vil næsten aldrig som jeg vil.

Men i dag var der endelig noget der lykkedes for mig. Jeg formåede at lave en vandfaldsfletning, der går hele vejen omkring mit hoved, samtidig med jeg sluttede af med en zig-zag fletning - og det den samme dag som jeg skal til intro-tamtam på KU. Excuse me, while I rejoice over my own success.


Jeg sluttede vandfaldsfletningen af med en zig-zag fletning - og den endte med at se sådan ud.


Vandfaldsfletningen bagfra.

Fra siden, med afsluttende zig-zag fletning.

En af mine absolutte hårguruer, må være LetsMakeItUp på youtube, men mange af hendes frisurer er meget søde - de er heldigvis utroligt nemme at lave lidt mere edgy.

6 kommentarer:

  1. rimelig sejt gået, søde!
    Jeg har aldrig tålmodighed til det der med at sætte hår. Det er derfor altid løst eller i en hastehale, eller knold! :-P that's it! hehe.

    SvarSlet
  2. Tak piger, jeg er bare glad for det endelig lykkedes! :D

    SvarSlet
  3. Ps. Fletningen har fået cirka et halvt kilo hårlak - jeg skulle ikke risikere noget, når nu det endelig virkede :p

    SvarSlet
  4. Jeg har forsøgt at lave den fletning i 110 år - og det er endnu ikke lykkedes for mig! Vandfaldsfletninger er ellers så FINE - og det er din skam også :)
    .. Du er altså ret skrap til det med frisurer, synes jeg efterhåden!

    SvarSlet
  5. Har du set guiden fra letsmakeitup? Hun er god til at forklare det, jeg har linket til hende i indlægget :)

    Og tak søde Rikke.

    SvarSlet