fredag den 24. august 2012

Detaljer, og "nye" sko

Når jeg siger nye sko, mener jeg "sko-jeg-købte-sidste-år-men-havde-glemt-alt-om".
Jeg elsker at genfinde ting i min garderobe, det føles lidt som en gave - det er så rart. Jeg genfandt disse skønheder i går formiddags, og jeg regner ikke med at gå i andet det næste halve år.

Jeg glemmer aldrig, at jeg ejer disse skøngeder igen.


 Også er det lykkedes mig at lave en fletning med 5 totter (jeg vidste ikke hvad jeg ellers skulle kalde det) i stedet for 3. Mit hår er stadig ikke langt nok til, at det kan have en virkelig fed (og tydelig) effekt, men jeg ved den er der, og det er nok. 

Nu vil jeg i biografen og se mandestrip med skønne K.



2 kommentarer:

  1. Det er ikke værst at finde noget godt og glemt i gaderoben, tror desværre ikke jeg har et par lækre efterårssko på lager i rodet et sted (:

    - Anne

    SvarSlet