mandag den 30. juli 2012

The Dark Knight Rises


D. 20. juli havde Batman: The Dark Knight Rises premiere. Jeg tog ind og så den på premiere dagen. Og det burde alle i andre også gøre! (Ikke på premiere dagen selvfølgelig, det kan i ikke rigtigt, men i ved hvad jeg mener)







Som Christopher Nolans andre Batman film, er denne også fantastisk! Filmen er så gennemført, flot, skuespillet er fantastisk og Christian Bale er lækker.

Historien er Hollywood værdig, og den er fyldt med ups and downs, twists and turns og action.

Vi følger historien 8 år efter Batman: The Dark Knight, Harvey Dent bliver stadig hyldet, og Batman betragtes som en skurk.
Catwoman introduceres, i form af smukke Anne Hathaway - som spiller rollen rigtig godt.

Jeg har kun gode ting at sige om filmen, og hvis traileren ikke er nok, kan i flæng nævne de fantastiske (og nogle af dem er også eyecandy) skuespillere som er med: Christian Bale (Batman), Tom Hardy (Bane), Joseph Gordon-Levitt (Blake), Michael Caine (Alfred), Den fantastiske Morgan Freeman (Fox) og Gary Oldman (Commisioner Gordon)

Filmen er fantastisk. Se den!

Ps. Hvis du troede det var umuligt at tude til en actionfilm, så tog du fejl!

2 kommentarer:

  1. Min kæreste vil gerne have mig med ind og se den, men jeg er ikke helt med på den. Kunne være jeg skulle tage chancen og se den. Hvem ved, måske bliver jeg fan :-)

    Knus
    http://stine-ebbesendahl.blogspot.dk/

    SvarSlet