fredag den 6. juli 2012

Jeg tror, jeg er mainstream

Det gør jeg altså.

Tidligere har jeg ikke ville nærme mig ting der var vildt populære. Jeg nægtede at læse Twilight serien i et par år, jeg hverken så eller læste noget Harry Potter relateret i lang tid, fordi alle andre gjorde det.

Sådan gjorde jeg med mange ting, og rørte det først lang tid efter alle andre - jeg havde en idé om at det til den tid, var blevet retro.
Men jeg har jo snydt mig selv.
For når jeg så endelig falder i, elsker jeg jo det hele. Og så bliver jeg sur over på mig selv og min stædighed, for jeg er jo gået glip af det hele.

Så nu står jeg gladeligt på venteliste til "50 shades of grey" serien, jeg har købt første bind i "Hunger games" trilogien - og jeg glæder mig!

Jeg faldt i facebookfælden, blogfælden, Harry Potter-fælden, Twilightfælden og True Blood-fælden, og en helvedes masse andre fælder.

Hej,
Jeg hedder Heidi, og jeg tror jeg er mainstream.

.. Men jeg er stadig ikke på twitter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar