fredag den 6. juli 2012

Atlantis - Nordfynsfriluftsspil

For noget tid siden så jeg Atlantis. Det var en amatøropsætning fra Nordfynsfriluftsspil. Men der var intet amatøragtigt over det! 

Det hele var utrolig gennemført, skuespillerne var dygtige, sangerne var dygtige, orkestret var dygtigt, scenografien var god. Der var intet at sætte en finger på. 

Jeg er lidt sent ude med indlægget, sidste opsætning er imorgen, men de har en opsætning hvert år, og jeg håber at få mulighed for at kigge forbi igen næste år. 

Hvis i ikke skal noget i aften, eller imorgen, så køb billetter fra ovenstående link - you will not be dissapointed.

(Billederne er ikke ligefrem i superkvalitet, men de er der!)


Jeg forelskede mig i de her kjoler - og jeg er allerede i gang med at udtænke et mønster i hovedet, symaskinen skal frem igen.





Scenen med bejlerne er noget af det sjoveste!
 









I pausen gik det op for S at hendes kæreste ikke rigtig havde ment det, da han sagde, at hun aldrig måtte give ham blomster. Og da det var "opening night", var det næsten pinligt at komme uden blomster.
Vi løste problemet i den nærmeste hæk (unintentionally dirty- right there), hvor vi plukkede nogle pæne blomster (Shh don't tell anybody).

Men helt seriøst, har den mindste chance for at nå en opsætning i dag eller imorgen - så gør det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar