onsdag den 4. juli 2012

Accidental shopping

Jeg skulle bare have is med denne dejlige dame. Men der var udsalg over alt, og jeg kunne ikke modstå det (faktisk prøvede jeg ikke engang, men det er ligemeget).

Jeg kom hjem med nogle lækre ting, og jeg brugte ikke mere end 270 kroner (og så er det altså helt okay!)





Det hele er meget sommeragtigt, og jeg er helt vild med det - så jeg krydser fingre for at det bliver godt vejr, de næste mange dage, så jeg kan have nyt tøj på i flere dage. Faktisk venter jeg også snart en pakke fra H&Ms webshop - så nu er det vit slut med at bruge penge (Bortset fra den shoppingtur jeg skal på med K i næste uge).

Jeg har også været et smut hos min mor, og der var ringridning i nabobyen, det betød, der også var kræmmermarked, og jeg elsker kræmmermarkeder!
Jeg fandt de her tre halskæder, til 100 kroner i alt, og endelig, ENDELIG fandt jeg en Varsity/Jock/Highschool jakke, med læderærmer og hele molevitten, men den må i se en anden gang - den fortjener sit eget indlæg.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar