onsdag den 20. juni 2012

Sidste eksamen på SDU


De sidste par dage, har jeg brugt på at læse op til min sidste mundtlige eksamen på SDU (Eller sidste for nu, jeg er stadig ikke helt sikker på om, jeg vender tilbage til kandidaten). Jeg læste op i selskab med kaffe, blomster og en masse bananer.


Jeg nægtede af princip, at iføre mig andet end mit nattøj, og mine meget slidte hjemmesko. 


Kun da jeg skulle et smut hjem til K, tog jeg tøj på.
NB: Projekt selvudløser går bedre og bedre.


Jeg tog også min allerdejligste røde sko på. 


I går pakkede jeg tasken, så jeg kunne tage til eksamen. 


Jeg skulle blandt andet snakke om denne dejlige bog. Jeg blev meget begejstret i eksamenslokalet, og fik min underviser til at grine og sige: "Heidi, har du lige givet din bog et kram?"


Det var ikke ligefrem sommer, men jeg ville alligevel have min fine sommerkjole på. 


Jeg ryger for meget. Men det er ligemeget. Projekt selvudløser går stadig pisse godt! 


K og S skulle også til eksamen, det blev til hygge og musik mens vi ventede. 


Efter endt eksamen fejrede jeg det alene. Med cookies og Barden Beedle. 

Nu har jeg egentlig sommerferie, eller fri til at skrive BA-opgaven. Men deadline er først d. 1. september, så nu holder jeg fri fra studiebøgerne, og læser hvad jeg vil, når jeg vil og så hurtigt jeg vil. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar