tirsdag den 5. juni 2012

Jeg burde skrive eksamensopgave...


Men jeg var så dum at begynde på Harry Potter serien (igen), og tage bøgerne med til Sønderjylland.
Jeg synes stadig at øjeblikket, hvor Dobby dør er et af de værste.


Så gik jeg en omvej hjem fra min storebror, det begyndte at regne, men det gør ingenting, når der kommer regnbuer ud af det. 


Tættere på. 


Så satte jeg mig ned med de bedste intentioner om at starte på opgaven. 


Jeg kopierede endda problemformuleringen ind i et andet dokument. 


Fandt mine sparsomme noter frem. 


Og tog nogle nye. 


Så fandt jeg min mors gamle ugeblade. Slaget var tabt foreløbigt. 


Så lavede jeg kaffe, og tænkte: "Nu kører vi! Freud, you're going down!"


Så tog jeg et billede af bordet. 


Så besluttede jeg for at gøre endnu et forsøg med selvudløseren. Jeg ville gerne vise jer min dejlige (alt for store) halvfemser sweater. 


Jeg har ikke et problem med hvordan min mund ser ud, jeg tror bare jeg var spændt på mit selvudløser-projekt. Og jeg gad ikke tage dem om. 


Så fandt jeg ud af at, min mor overhovedet ikke kan finde ud af at åbne en karton juice. 


Så bagte jeg muffins. 


Og nu går jeg i gang. Det gør jeg altså. 
 

4 kommentarer:

  1. hahahahha - overspringshandlinger <3
    Jeg eeeelsker dem... dog knap så meget, når man ender i tidspres :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Overspringshandlinger er det bedste.
      - Det bliver dog en smule åndssvagt, når man tager billeder af bordet. Fuck hvor dumt :p

      Slet
  2. Haha! You can do it!

    Og åh, hvor jeg kender til det der med overspringshandlinger. Sidder pt. midt i én selv. (burde pakke kuffert, men hader at pakke, så vælger at læse blogs i stedet for)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke nået særlig langt, men jeg er gået i gang - der er bare så mange andre ting der trækker.

      Og det med at pakke kender jeg godt, jeg ender altid med alt for meget eller alt for lidt. Det er som om den gyldne mellemvej er død for mig. Det er noget skidt.

      Slet