torsdag den 28. juni 2012

Going out og projekt selvudløser


Jeg skal se en musical i aften. S's kæreste spiller med i Atlantis ved Nordfyns friluftsspil, så K, S og jeg tager bilen derud, og forventer god musik og hygge.

Vi er alle tre meget glade for musicals, og enhver undskyldning for at se lidt bedre ud, end vi gør til hverdag. Så selvom jeg ikke er så meget for at smide "outfit" billeder ud, så får i et par i dag (for det er sgu gået helt okay i dag).


Selvfølgelig skal der neglelak til, i dag blev det sølv.
(Jeg har også lige bestilt for 500 kroner neglelak fra billigvoks.dk - ups)


Sådan ser jeg ud i dag. 


Og selvfølgelig kiksede projektselvudløser - det skal i også se. 


Så lykkedes det igen. 


Fordi vi skal se en musical, skal vi varme op, så denne cd kommer med. 


Tøjet blev pludselig meget gråt og sort - så jeg hoppede i mine (meget) orange ballerinaer. 


Så gik jeg amok med projekt selvudløser, og det gik egentlig meget godt. 





Billederne er ikke engang særligt opstillede, jeg har faktisk ikke lavet andet end at læse, og skrive i min "five year journal" (som jeg nok skal skrive om senere). 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar