torsdag den 14. juni 2012

Godmorgen

Jeg startede morgenen med at bande og svovle en smule over at, jeg først fik fri fra arbejde klokken 2 i nat. Jeg skal nemlig bruge dagen på at læse til eksamen, og hvis man er lidt groggy allerede fra morgenstunden af, så starter man ikke ligefrem med de bedste odds.

Men det har nu været en god (og effektiv) morgen alligevel. Jeg har fået vasket op, vasket tøj og ryddet op, så jeg har elimineret de fleste overspringshandlinger. Jeg har ringet ind til P3 og vundet to t-shirts- i får historien lige om lidt - men først, lidt billeder fra min morgen.


Jeg har fikset min håndvask (Ja, mit værktøj er lyserødt).


Fundet nogle af bøgerne frem, når jeg har læst dem her, må jeg få pandekager. 


De er heldigvis ikke så lange. 


Jeg har bandet over mængden af sekundærlitteratur til BA-projektet. 


Jeg har fået at vide at mine bogreoler er pæne (af denne dejlige dame), derfor deler jeg lige et billede. 


Jeg har hørt radio. 


Drukket mælk. 


Fået dejlig morgenmad. 


Og så har jeg sat kaffe over, så jeg kan holde mig vågen til eksamenslæsning. 

Som jeg nævnte var jeg i radioen. Det er ikke noget stort. Der var en konkurrence i Radioens Efterretningstjeneste, de spillede et klip fra en film der endte lykkeligt, man skulle så fortælle hvilken film det var. Det gjorde jeg (Toy Story 3), og vandt en t-shirt. Men, de havde åbenbart et vittighedstema denne dag, så jeg blev bedt om at fortælle en vittighed - de eneste gode jeg kan er engelske, så jeg fortalte den her:
A man was walking on the beach, along the way he met a woman with no arms or legs. She said: Please sir, I've never been touched by a man before. So he laid a hand on her shoulder, then she said: Please sir, I've never been kissed by a man before. So he bent down and kissed her on the forhead. Then she said: "Please sir, I've never been fucked before. So he picked her up, threw her in the sea, and said: Now you're fucked! 
Ja den er sjofel, ja den er politisk ukorret, og ja jeg er ligeglad. Efter den vittighed valgte de at belønne mig med endnu en t-shirt, og eftersom jeg i radioen kom til at sige at, jeg ville give den til min mor, må jeg hellere gøre det. 

Nu til eksamenslæsning. God dag!

2 kommentarer:

  1. Åh de overspringshandlinger, midt i kollokvie'læsningen - om jeg kender det ;)

    Og dine bogreoler er nu altså ret pæne - og dejlig store. Alle de bøger er jo en ren lykke-udsigt.

    Jeg håber du når igennem de tre bøger, så du kan få de pandekager! Jeg snød faktisk idag, og spiste pandekager FØR læsningen. Tror din måde at gøre det på er en del mere motiverende :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret glad for de bogreoler - selvom jeg snart har brug for flere ;)

      .. Og jeg kan stolt meddele at jeg kun er én bog fra pandekagerne!

      Slet